Adamımsın Yaşar Acar

Apple sözüm sana! istesen bütün özellikleri koyarsın ve süper bi alet yaparsın bunu bütün dünya biliyor. Ancak neden böle az az veriyosun Steve Jobs!

İpod touch aldık süper dedik, telefon özelliği ekledin arkasından iphone çıkardın. Aaa ne güzel dedik onu da aldık ama arkadaşlarıma bluetoothla fotoğraf atamıyorum. Kamerası iğrenç, adam gibi foto çekilmiyo kardeşim, arkasındaki yenmiş elma logosuna bir ton para verdik ama nokia bi telefon yapıyor hem yarı fiyatına hemde kamerası, wifi si, sesi dehşet arkadaş.

Bak yenmiş elma kılıklı apple, pazarlama taktiği bilmem ne falan beni ilgilendirmez tamam mı?

Bak bu İPAD’i merak ediyorum o yüzden mecbur alacağım ancak eleştirilere bakılacak olursa bunda da gene bişiyleri kıstın, usb koymamışın, flash desteklemiyo gibi şeylerle gene karşıma çıktın ama bak bu 3 oldu artık yeter! bütün paramı aldın, karşılığında ne doğru düzgün bi bluetooth verdin ne de efendi gibi bir kamera koydun aletlerine!

Lütfen artık süründürme insanları, adam gibi özellikleri tam olan bir cihaz üret artık ya! bıktım usandım, içimi döktüm resmen webrazziye..

Kusura bakmayın arkadaşlar..

Published: April 06 2010

  • category:
  • tags: